Tablica 06.59.37
Nr kat.: 06.59.37
Wymiary urządzenia: 76 cm x 10 cm x 126 cm
Pobierz kartę techniczną produktu
Pobierz certyfikat produktu
Tablica 06.59.37 to tablica edukacyjna zamontowana na dwóch nogach. Jest to tablica, po której można pisać kredą, a przygotowane miejsca pomagają w rozwiązywaniu zadań matematycznych.
Tablica 06.59.37 składa się z elementów systemu modułowego COMES 2 (od 3 lat). Wszystkie elementy tego systemu są certyfikowane przez Instytut Nadzoru Technicznego i spełniają wymogi europejskich norm PN-EN 1176-1:2017-12, PN-EN 1176-3:2017-12. Certyfikat jest dostępny w sekcji Pliki do pobrania.
System modułowy COMES 2 dedykujemy najmłodszym użytkownikom. Jest to zbiór różnorodnych elementów umożliwiający tworzenie unikatowych połączeń lub modyfikowanie już istniejących zestawów rekreacyjnych. Elementami systemu są wieże, zjeżdżalnie, schodki, ścianki wspinaczkowe, mostki, daszki, oraz bardzo szeroki wybór tablic edukacyjnych, muzycznych i służących po prostu do zabawy. Wszystkie elementy systemu można zobaczyć tutaj. Dzięki szerokiemu wyborowi elementów, jesteśmy w stanie tworzyć zestawy dostosowane do indywidualnych potrzeb oraz realizować ciekawe pomysły naszych klientów. Wysokość podestów wież to – 100, 300, 500, 700 lub 900 mm. Dla starszych dzieci dedykujemy system COMES, którego podesty znajdują się na większych wysokościach.
Specyfikacja
Numer katalogowy | 06.59.37 |
System modułowy | COMES 2 (od 3 lat) |
Zgodność z normą bezpieczeństwa |
PN-EN 1176-1:2017-12 PN-EN 1176-3:2017-12 |
Grupa wiekowa | 3-7 lat |
Ilość użytkowników | 1 osoba |
Długość urządzenia | 76 cm |
Szerokość urządzenia | 10 cm |
Wysokość urządzenia | 126 cm |
Wymagana nawierzchnia bezpieczna | Nie |
Dostępność części zamiennych | Tak |
Pliki do pobrania
Karta techniczna |
karta techniczna 06.59.37.pdf |
Rysunek techniczny |
Brak |
Certyfikat produktu |
certyfikat 06.59.37.pdf |
Rendery |
render 06.59.37 1.png |
Zdjęcia |
zdjecie 06.59.37 1.jpg |
email: bok@comes.pl
nr tel: 48 617 48 17
Zachęcamy również do złożenia zapytania lub skorzystania z formularza kontaktowego.